2 Kasım 2011 Çarşamba

rotamızdan harbi şaştık =)


2 kasım 11




Mersin sabahı güzeldi bugün, Türkiyenin her yerinde hava şartları bızmaya başlamıştı ama burada hala güzel havalar, kıskandırmak gibi olmasın. =))
Güzel bir sabah başlangıcı ama bende ki baş ağrısı fenaydı, nasıl gider bu ağrı bilmiyordum. Tek bildiğim bu sabah binmeliydim bisiklete. Uyanınca  kahvemi yudumlarken bir göz gezdireyim dedim facete. Aklıma geldi sonra not yazmak.
" sabah kimse turlamıyor mu? bisiklete binen yok muuuuu?" diye. Bu haykırışlarımı herkes beğeniyor ama katılan yok =) ve lafı Tufan abime attım hemen.  Acaba gelir mi diye beklerken ses soluk yoktu bu sabah Tufan abiden. beklemeye koyuldum ve beklerken de Keyfe Pedal üyeleri ile sohbete devam ettik. bir Kaç video paylaşımı ve sohbet sonrasında beklenen haber geçte olsa gelmişti.
Tufan abi kendini %100 hissetmese de bisiklete çıkabileceğini söyledi.
ooohh beee, sevindirici haber işte bu... =)))



Hazırlanıp hemen attım kendimi Mersin yollarına =) 




 Şimdilik yolum Antmen Bisiklet. Çünkü Tufan abi oraya gelecek ve oradan yola koyulacağız =))




 pisiklet çocuk yollarda =)




Mekan da telefonla konuşurken pisiklet çocuk =))
benim pisikletimin  ve bir çok bisikletin doğduğu nokta ve bakım alanı Sedat usatnın mekanı aslonda burası..




Ve beklenen adam geliyoooorrr =)) Tufan Abi  hoşgeldi. Bu güne kadar bizim kahrımızı çeken ve benim sayfamda reklamını yaptığımız bisiklet dükkanının sahibi Barış abi ile bir fotoğraf çektiriyoruz. Yine çaktırmadan reklamımızı yapıyoruz =)) 






Sedat usta unutulur mu =)
BEn ve herkez seni seviyoruz be Sedat...
Bu adamın ve Barış abinin hakkını nasıl öderiz ki acaba =)




Antmen bisikletten çıktık yola ve nereye gittiğimizi bilmeden çıktık yola ve pedallamaya başladık. Daha öncesinde bisiklet sevdalısı Cem Taftaf kardeşimize bir merhaba diyip hayırlı işler diledik 
=)) sevim li çocuk bu da ...








Asıl hedef kanal yolunu bulup kanal kenarından nereye gidiyorsa oraya gitmekti ki gel gör biz kanala gitmeden başka yollara daldık. Zaten amacımız pedal basmak ve günün güzelliğini yaşamaktı. Nereye gideceğimiz önemli değil ve bir yere varmak gibi bir amacımız yok aslında dedim ya amaç bisiklete binip pedal basmak.
Mersin in bilinmez ( bizm bilemdiğimiz) yerlerine pedallıyoruz. 
Ben de , Tufan abi de Mersin e sonradn gelen kişileriz. Birimiz Kırgızistandan birimiz Amerikadan =) Mesin de buluştuk ve PEdallıyoruz =))

 ve aranan kanal bulundu =) 












 bulunan kanal bir yerden sonra bitti!!!


Kanal bitsede biz bitmedik hala yola ve pedallamaya devam ediyoruz. Önümüze çıkan diğer bir dere üzerinden karşşıya geçip yolumuza devam ediyoruz. Bazı bayırlarda Tufan abinin hallerini görüyorsunuz =)) 






Geçtiğimiz su üzerine bir set yapmışlar, buda bizim işimize geldi tabi ki =)) 






Kanal boyu ve portakal bahçeleri arasından yolumuza devam ediyoruz ben mutlu Tufan abi mutlu herkez mutlu  he bir de Lerzan mutlu hehehehehhehe
tamam biliyoruç çok kötüydü =)






Arada küçük aksiliklet olmuyor değil tabi, aksilik sayılmaz ama Tufan abi için iyi bir dinlenme fırsatı =)) 






Türk Bayrağının asil dalganalışını seyretmek hoşumuza gidiyor ve küçük su molası veriyoruz... 



Bahçelerden kanallardan derken bir anda kendimizi ters yoda ama kaldırımda bulduk =)) kaldırımın güzelliğini kulanıyor ve bayır aşağıya fıldır fıldır gidiyoruz =) Keyifler hala tıkır...




Köprü kenarından, köprü altına iniyoruz heheh =)) yolumuz nereye gidiyor sorsanız bilmiyorum ama pedallıyoruz baksanıza halimize bir an da şantiyeye geli verdik =) 




Abi tuğla lazım mı ? =)) geldiğin ve geçtiğin yer neresi anlat hele bana =) 






Karşıdan gelen fızlı bisikletçi bir anda tozu dumana katıyor ve o fızla yanımızdan geçip gidiyor =) 




çok sevdim ben bu yolu =) 






Tufan abi yine yoruldu ve yine yürüyor =)) 
Bu ara sokak bayırı bizi bir an da Gözne yoluna çıkardı,  nasıl geldiysek buraya hehe =)




komyonları sollamayalım ayıp olur diye attık kendimzi yine araziye... 






Arazi diyince bizi yine sulu yerler bekliyor, biz de bu geçişleri seviyoruz =) 






yaşaığımız şehri her türlü arkamızda bırakıyoruz tüm karmaşası ve sevimsiz haliyle. kim seviyor ki zaten şehrin kalabalıklığını , can sıkan hallerini. insanın psikolojisini bozuyor ama yaşamak zorundayız biliyoruz işte bu yüzden kaçışlarımız...






sıkı dostlarımız pisikletim ve Tufan abinin bisikleti, onlar olmazsa biz bu özgürlüğü yaşayamayız




heeeeyy maan  =))



buralarda hala yaz havası var neden se =))




okuldan kaçan Ahmetcan ve Can =)
bizim yolunu takip ettiğimz kanalda yzadan kalma son günlerin tadını çıkarıyorlar. okuldan kaçmışlar ama annelerini haberi varmış nasıl oluyorsa bu =) güldük konuşttuk eğlendik ve izin aldık fotoğraf için. ilk önce Can biraz mırın kırın eti ama sonra yola geldi Ahmetcan ın laflarıyla... bu arada beyaz donlu Can ve diğeri de Ahmetcan =) sevimli haylazlar, kanal yüzücüleri dedik biz onlara...






ve işte son nokta =))
zaten rotamızdan iyiçe şaşmıştık bari dedik sonu güzel olsun =)
işte bu yüzden sahil yoluna inip biralamayı tercih ettik...
bira ve patates spor sonrası zararlı ama bir o kadar da güzel işte lanet olası... 
=)







böylelikle bir Mersin günü daha bitirmiş olduk ee güzel de oldu =) 
yabana atılır gibi değil 50 km yokuşların az olacağını düşündüğümüz bir günde hemde... 
her yokuşta Tufan abi sanki küfreder gibi idi ama yine de çok mutluydu, turun 4/3 de yokuş olmaz ki ama dimi =))
şans ne yaparsın!!!
pedalın götürdüğü yere git misal, hep yokuş çıktık heheh =))
Teşekkürler Tufan abi bu turda bana eşlik ettiğin için...

pisiklet çocuk =)



 
teşekkürler...

www.dagcini.blogspot.com 


1 yorum:

  1. Yavuz sanalda olsa seninle pedalladık. penim pedallamam şöyle oldu. Kahvemi aldım, klimayı açtım, keyifle yazılarını okumaya başladım, başladım da o yerlere geldim taa buralardan birde çok yıllar öncesine gittim Ahmetcan ve can'ı görünce nasıl kaçardık metin restorantın oraya hakkı murat bağıdır, gökmen, özer, raim, sinan sulak, ertugan... bunlardan birileri kesin olurdu hep hatta bir ara özer ile abone olmuştuk oraya. (bu arada özer ses ver Türkiye yarışmasına katıldı destekleyelim) pisiklet çocuğu boşlama yazılarını yolla yarın bakacağım bak. yayınladığında bana özel mesaj arat mısın? rica etsem :)) kendine iyi bak görüşürüz.

    YanıtlaSil