14 Şubat 2014 Cuma

Antmen Bisiklet Takımı pedallıyor


sanırım yavaş ama emin pedallarla çoğalıyoruz =)
dün neydik bugün ne olduk acaba yarın ne olacağız diye düşünemeden edemiyorum
sabah ter atmak, güne zinde başlamak için pedallamaya başladık 2,3 derken 4 ve bugün de 5 olduk
=) Antmen Bisiklet Takımı sağlıklı yaşama pedallıyor gönüllerince




kurallara uyan takım göründüğü gibi kırmızı ışıkta kırmızı arabanın geçmesini bekliyor =)


ve kırmızı Gore-Tex montu ile Barış abi pedallıyor


Antmen Bisiklet Takımına bu sabah katılan Sezer "cik" kardeşimiz =)
görüldüğü gibi mutluluğu güzel gülüşünde saklı =) her daim gülümsemeye ve beraber pedallamaya devam Sezer kardeşim...


beraber poz vermeseydik bu turun tadı tuzu olmazdı =)


Ali kardeşi d unutmamak gerek tabi...


bir de gençlik ateşleri gençlerimizle foto çektirelim dedim
hızlı pedallar gençler yakalamak zor oluyor, yakalamışken de kaçırmadık pozu =)


işte asıl ağır abiler, yaşlı kurtlar, çılgın pedalcılar güzelde poz veriyorlar
bu gün yollarını bilmediğimiz mersin düşüncesiyle çıktık yola =) çaktırmadık yolun sonunu umursamadık da nereye çıkacağını ama amacımız belliydi 
orada uzakta bir köy var ya hani çiflikköy =)) kampüs orada ya işte hedef o 
takıldık barış abinin peşine, basdık pedallara =)


ve işte =) 
çıktık yoldan...


öncelikle yolun olmadığı bir yerden geçmeye çalışınca Koran abi ben gelmesem mi acaba dedi ama fazlada mızmızlanmadı =) takıldı ekibe sonuna kadar devam ...


köprüler yaptırdım gelip geçmeye ammaaannn =))
biz de geçmeye çalışıyoruz işte 


hep başkalarını çekince fırsatını bulunca artizlik pozlar vermeye çalışıp kendimi çeki verdim işte =)


Barış abi adres araştırıyor diyeceğim ama olmayacak =) asıl amaç eşinin nerede olduğunu öğrnmek ve yanına gitmek =))


hedefe ulaşıldı ve çimenlere yayılındı hemen =) güneşi de görünce ooohhh deymeyin keyfimize


bu Korhan abi de az değil hani her fırsatta ben çaktırmadan foto çekmeye çalışırken o pozunu veriyor yani =)


allaahhh...
çaylaaaaarrrrr Efsun Antmen den =) 


nasılda beyine çay ikramı yaparmış efendim =))


ziyaretin kısası makbuldür derler ve biz de buna uyuyor ne yapalım hoş sohbeti yarım bırakmak, güneşin ve çayın tadını ardımızda bırakmak pek hoş olmasa da mecburiyetten işte geriye pedallamak gerek
son bir fotoğraf çektirelim de yola koyulalım, ben çektim sonra benim de fotoğrafta olmam gerektiğini düşünüldü yerimi aldım tamam çektim dediler ama =( nafile foto yok pisayada 



güzel günü, güzel insanları ardımızda bırakıyoruz, güzel bir yoldan devam ediyoruz pedallamaya
sabah ter antrenmanı,sağlıklı yaşam ve hoş sohbetler için Antmen Bisiklet Takımı pedallıyor =)) 

TEŞEKKÜRLER
beraber pedalladığımız için
Barış Abi,Koray Abi, Sezer ve Ali 


beraber pedallamak ve görüşmek dileğiyle...

pisiklet çocuk.


www.dagcini.blogspot.com

2 yorum: