9 Mart 2014 Pazar

kanal yolunu pedalladık...


fazla söze gerek yok =) zaten bu sefer fazla fotoğrafta yok Sezer kardeşimiz sayesinde 
bir değişiklik yapalım dedik ve bu sefer fotoğrafları ben çekmeyeyim dedim
verdik makineyi Sezer kardeşimize...
=)


Sabah toplanma anımızda çekilen fotoğrafla başladı kareler dedik =) 


ve sonrası yok ne yazık ki fotoğrafların =)
onca yol geldik, deli gibi pedalladık, dağları, tepeleri aştık ama gel gör ki fotoğraf yok
yine ben çektim Antmen Bisiklet takımının fotoğraflarını =)) 
bu arada yeni bir yüz daha katılmıştı aramıza Arda ve beraber pedallamaktan memnun olduğunu söyledi 


Barış abi sağ olsun =)) çekti ben olan gölgemi...


www.antmenbisiklet.com


cuma günü keyifli olsun sakin olsun dedik ve girdik kanal yoluna =)
mersin gibi trafik sıkıntısının sinir bozucu olan bu şehirde bu kadar sakin ve her şeyden uzak keyif verici bir yer =) umarız ki bu kanal yolu hep böyle kalır ve keyif vermeye devam eder...


çay keyfimizden de hiç bir zaman ödün vermeyiz =)


her zaman yolun keyfini çıkarmak, pedallamanın sevincini beraber yaşamak için...

pisiklet çocuk.

www.dagcini.blogspot.com

2 yorum:

  1. Selamlar Yavuz kardeşim,
    Beyaz bisikleti gördükçe aklıma gpa geliyor, sizleri hiç unutmadım. Sana sağlık, mutluluk ve bol pedallı günler dilerim. Coşkun abin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler abi =)
      ben de hiç unutmadım vallah gpa yı ne güzel günlerdi =)
      umarım yeniden bir tura beraber katılırız =)

      Sil