28 Şubat 2014 Cuma

pedallı günler...



günaydınlar herkese =) 
yine yeni yeniden  merhabalar Antmen Bisiklet takımı 
güneşin doğmasıyla beraber pedalamanın heyecanına kapılıyoruz cuma sabahı ekip olarak ve her zamanki yerimizde toplanıyoruz sabah antrenmanımızı yapmak için 

www.antmenbisiklet.com



bu haftanın hatta şubat ayının son gününde ayın son antrenmanını ve gezisini yapıyoruz kafamıza göre =) 
sıkıntı yok stres yok dert yok tasa yok pedalladığımız sürece ve bisiklet üzerinde olduğumuz sürece


abi beni çek beni, beni çek beni çek edalarıyla pır döndü yanımda bugün Sezer kardeşim =)
çektim işte fotoğrafını olmuş mu bari ?


bu gün sayımız az da olsa yeni bir yüz var yanımızda Barış öğretmenimiz =) 


gün geçtikçe sayımız artıyor azalıyor ama yeni yüzler hep oluyor 
umarım ve umarız ki hep böyle olur, böyle keyifli turlar yaparız kafamızın estiğince =)


köy yolunda fotoğraf çekerken bile bir el sallayan, poz veren biri var =)
kim ? 
Sezer tabi ki... 


bak yaaaa =)) yine o 
kurtulamıyoruz bu gençten =) beni çek beni çek... 




yollar bizim edasıyla geziniyor Antmen Bisiklet takımı gördünüz mü hele =)
tabi yolu boş bulunca hava da güzel olunca tadını çıkarmaca
bakın keyfinize, bunlar iyi günleriniz hehehe =)



Barış öğretmenimiz güneşin ve yolun tadını çıkarıyor 
yine bekleriz =) 


limon bahçelerinin arasından geçip gitmek 
pedallamak güzel Mersinde


burada direğin durumuna dikkatinizi çekerim =)) 
ben bu fotoğrafı çekerken önce Sezer yine ben, çek abi dedi diyeceğim ama ayıp olacak onun yerine abim bu direği çeker ona da bir şeyler yazar dedi ama benim bir şey söylememe gerek kalmadı 
çünkü tam o sırada Barış öğretmenimiz "orta direğin hali belli" dedi ve olay orada koptu zaten =) 


köprü altında konferans vardı galiba =) 


birileri de bizi çeksin demez mi bu seferde Sezer =)


yetmedi tabi bir de şöyle bisikletimle çek beni abi dedi kıramadık genci =)


yolların keyfini çıkarıyoruz sabah sabah ve günümüz güzel geçiyor 

  
dönsek iyi olacak yoksa işi gücü unutacağız hepimiz =)  tabi pedallamak güzel bilinmeyen yollarda 

www.antmenbisiklet.com

her zaman bekleriz Antmen Bisiklet takımının sabah antrenmanlarına 
ve 
bu sabahta bize katılan Barış ve Koray abime, Barış öğretmenimize, Ali ve Sezer kardeşimize TEŞEKKÜRLER 
günlerimiz, günleriniz her daim güzel ve pedallamakla olsun 


pisiklet çocuk.

www.dagcini.blogspot.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder