31 Mayıs 2011 Salı

yoLLara hazırLIkta pisiklet çocuk.

 
"çok geç artık bizim için bunu idrak etmiş durumdayım ama var ya yavuzum,hayatımın en azından bir karesinde şanlıurfada o kaya parçasının tepesinde masvmavi gökyüzüne elimi uzatmışken çekilen bir fotoğrafımın olamayacağını bilmek,sanırım sana yaptığın bu güzel işlerden asla vazgeçme kardeşim deme sebebimi açıklar..! yollarda bulduğun bu hayatın seni götürdüğü yere gitmeye devam et...!"
 
ablama... 
pisiklet çocuk olarak veya dağcini olarak sana sözüm olsun ki ablacım burada veya başka bir yerde bu özgürlüğü yaşayacağız hep beraber... 
 
fotoğraf: Ruhi AKKUZU
 
bana bu hayatı sunan ailem, sevdiğim akrabalarım ve dostlarım hep yanımda olduğu için çok ama çok şanslıyım.  Seninde söylediğin gibi ablacım yollarda buluyorum hayatı ve gerçekten de böyle mutluyum. 
 
Senin yerin bir başka ELİF ablacım...



 
 
Şimdi ise tekrar yol hazırlıklarındayım, uzun zaman olmuştu pisiklet çocuk olarak yol hikayelerimi veya pedal çevirdiğim günleri yazamamam. Evet tekrar yoldayım öncelikle Sakarya ya gidiyroum Mersinden daha sonra İstanbul ve oradan da Bişkek e (Kırgızistan'a) gideceğim...  Bu sefer bu yolları toplu taşıma araçları ile kat edeceğim ama gittiğim her yerde pisikletim olmasa bile onun bir arkadışı olan bisikletle dolaşacağım. dolaştığım ve pedal bastığım sürece de bu sayfa da yayınlıyacağım.
 
sizlerde uzak kaldığım süre içinde birçok pisiklet turu yaptım ama bunlardan en güzelleri ve aklımda kalanlarını sizlere hatırlatak isterim...


fotoğrafta görünen arkadaşlar =) Rusya dan... Mersinde de bulduk birbirimizi. kaldıkları üç gün içinde o kadar çok şey paylaştık ki halahepimiz onları özlüyoruz. Geldiler kendilerini sevdirdiler ve gittiler.. üç gün onlarla pedal çevirmek güzeldi... =)))
 
 
 Belki de en anlamlı pisiklet günümüzdü 19 Mayıs günü pedal çevirmemiz. Ekip olarak o güne uygun enerji üreten bir haldeydik ve hala mutluluğu üzerimizde.... 

fotoğraf: Ruhi AKKUZU
 
Ve dereye düştüğüm gün =)) spd medal yüzünden çıkmayan ayakkabım dengemi bozuyor ve ben sudayım =))

bütün bu turların asıl sebebi ise, İŞTE AÇIKLIYORUM.... 
bu sene yapmayı planladığımız pisiklet turu için =)) 
 
ve rotamı, ARTVİN hopa, GÜRCİSTAN batum ve KIRIM kıyı şeridi... oradan da TÜRKİYE ye dönüş =))

Uzun lafın kısası sizlerle tekrar buluştuğu için çok mutlu ve sevinçliyim, ilerleyen günlerde pisiklet günlerimle ve yaşadıkalrımla sizlerle olacağım...

şimdiden bana katlandığınız için TEŞEKKÜR EDERİM...

pisiklet çocuk.


Beni yalnız bırakmayan EVEREST OUTDOOR a 
 NATURA SAPANCA ya
ve
pisiklet çocuk ile yeni buluşan ANTMEN BİSİKLET e 

TEŞEKKÜR EDERİM

fotoğraf: Ruhi AKKUZU

pisiklet çocuk.

www.dagcini.blogspot.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder