7 Haziran 2011 Salı

abi pisikletin hazırLığı ve kısa yoLcuLuk =)



Yolculukların başlangıcı Sakarya ya gelmekle başladı pisiklet çocuk için =)) yani benim için... Uzun zaman sonra evimde olmak güzel.
Gelir gelmez de işe koyuldum =) abi pisikletin tamirine...



Kendi pisikletim Mersin de olduğundan dolayı abimin pisikletine el koymuştum ama ondan önce de birkaç parçasını tamir etmeli ve bir kaç yeni parça eklemeliydim. Yolarda olupta bisikelte binmemek olmazdı =) hele ki pisikletimin abisi, abi pisikletle gezmek güzel olacaktı... 






İç lastikler, frenler derken genel bir bakım yapıyordum abi pisiklete kendine geliordu =)) Bu bakım olayını biraz biliyordum ama Mersin de takıldığım Antmen bisikletteki Sedat a da teşşekkür etmesem olmaz yani =) çok şey öğretti sağolsun...







Herşeycikler hazır olmuştu artık ama ben sıcakta yaptığım bu tamir ve bakım sonrası bitmiştim doğrusu =))  ee bir de yol yorgunluğu olunca zor oluyor tabi.... Ama büyük bir heyecanla yarını bekliyorum bakalım abi pisiklet nasıl omuş diye =)) 


Yollara attım kendimi en sonunda ve pedallamaya başladım Sapanca gölünün kenarında =) güzel bir hava güzel bir gün... 
Bugün benimle pedallaacak iki abim var =) Davut ve Gürkan abim... Bundan bir iki ay önce yeni bisikletlerini de almışlardı ve onlar söz vermiştim gelince sizinle pedallayacağım diye, sözümü tutuyorum... 



Çok sabah olmasada sabah buluşuyoruz, bugün okul kaçağı kendileri =)) her ikiside öğretmen ve süperler... Ama bugün kendi öğrencilerinin yaptıkları gibi okulu asmaktalar =)) beraber pedallamak için... öncelikle Sakarya nın yeni yerleşim bölgesine doğru pedalladık beraber ve çocuklar gibi şendik =)) hepimiz yeni bisikletlerizle yollarda özgürce dolaşıyorduk çünkü =))
Kendileri ayrıca çeveci oldukları için bir kaç yere çiçekte dikmeden edemedik =)))) güzel di beee... 









Camili dönüşünde karar verdik ki göl kenarına gitmeliyiz =)) bu havayı değerlendirmek için. Yola devam etmeden önce lastik havalarını ayaladık ki yola iyi devam edelim diye ayrıca su ve kahve molası da vermiştik. Tabi kahve yanına çikolata yemeden olmaz =)) Herşey hazır yola koyuluyoruz, pedallamaya devam =)) 



İlerlediğimiz yollarda beni şaşrıtan Sakarya Büyük Şehir Belediyesine teşekkürler bu bisiklet parkları için. Bütük bir gelişme bu Skarya için umarım daha çok olur ama kimse de bisiklet çalmaz hehehehehe =)) 
Güzel çalışma vallah... 

Şehir dışına çıkmıtık ve göl kenarında gölü seyrederek ilerlerken birden sessizliği bozan bir patlama geldi =) ve benim lastik sizlere ömür olu verdi... BU mecburi mola asıl Davut abimin işine yarımıştı. Sanırım eski alışkanlık olsa gerek tempoyu sabitlemiş devam ediyordum bu patlamdan önce ama Davut abim biraz gerideydi =) Durduğumuzda göz göze geldik ve Davut abimin gözleri ''bu lastikte iyi patlamış yoksa canım çıkacaktı  iyi bir mola oldu bu ...'' diyrdu vallah =))
Hemen Davut abim ve Gürkan abim telefonlara sarıldılar ve bir araba beklemeye başladılar =)) ama kiminle yolda olduklarını bilimyorlar ki... Pisiklet çocuk bu vardır bir çaresi =)) 
lastiği çıKardım yerinden ve iç lastiği değiştirdim hemen. yanımda yama olmadığı için iç lastik değişimi yaptık , yama yok ama iç lastik var =)) Sabah alayım yanıma bir tane nemelazım dediğim iyi olmuş...
Davut ve Gürkan abimin yedek malzeme ve diğer malzemelerin (pompa,tamir seti,suluk v.b.) ne kadar gerekli olduklarını anlamış oldular uygulamalı olarak...
Bunu da atlatmış ve yolumuza muhteşem göl kenarı patikadan devam ettik, Kırkpınara kadar... İyice de acıkmıştık hani laf aramızda. Burada da şansımız yaver gidiyordu =) Davut abimin kitapçıları (ingilizce kitap satıyorlar okullara) toplantı yapmak ve görüşmek istemişler. hep beraber göl kenarında bir lokantada buluştuk. Çay, kahve , yemek ve sohbet derken günü güzel geçiriyorduk. Yemklerde onlardan oldu =)) ama geri dönüş yapmak lazımdı. Ve birde karşıdan gelen bir rüzgar çıkmaz mı =((( rahat ve klay geldiğimiz yolu zor pedallayarak rüzgara karşı gitmeye çalışıyrduk... 
Sapanca da uradığımız bir bisikletçide ben iç lastiği yaptırmaya çalışsam da olmadı çünkü fena yarılmıştı. Onun yerine yenisini aldım ve Abilerim de gerekli olan malzemeerini tamamladılar.. Oradan da son bir keyif çayı için göl kenarına indik yeniden =))


Pisiklet çocuk bir MBG li aynı zamanda ve gittiği her yerde de herkesi bir MBG li yapıyor göründüğü gibi... Tüm Türkiye de pisklet çocuk varsa orada bir mbg li de olacaktır... =))




Burada reklam çekimi yapılıyor =) farklı birşey anlaşılmasın hehehheh =)) 


Çaylarımız da yudumladıktan sonra günün keyfini çıkarmak için evlerimize pedallamaya devam ettik. Ve tabi kş ayrılık vakti gelmişti =) biraz yorgun biraz popo ağrısı ile bıraktım pnları ama şu var ki güzlerinde kocaman ve kocaman (buna ben de dahilim...) mutluluk vardı, pedalladığımız için... 


Teşekkürler Davut ve Gürkan abi... 




yavuz A.








Teşekkürler...

pisiklet çocuk.

www.dagcini.blogspot.com 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder